lördag, december 22, 2012

happy christmas 2012







Skickade för några dagar sen iväg ett julpaket till min amerikanska familj! Det är alltid svårt att välja
grejer eftersom det känns som de har allting de behöver i USA, och de inte har varit här och hittat något svenskt de älskar som man kan skicka. Men det blev kläder till mina systrar, strumpor och en halsduk till min pappa, ett halsband till min mamma och mitt favorit NK te (Röda mulen hihi) och lite svenskt godis, däribland lakrits. Min värdpappa gillade lakrits liite, men de tycker alltid det är kul att bjuda deras vänner på the strange swedish candy.
Åh hoppas alla som var iväg efter mig hade de bra, och alla som är iväg nu har det bra! Det är nog det konstigaste jag gjort men jag är glad att jag gjorde det. Det är jättemånga i min skola som har varit utomlands och man har så mycket gemensamt med dem. Puss!!
  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar