torsdag, juni 30, 2011

JUNI 2011 var den bästa månaden i mitt liv.

Jag är alltså hemma nu men tänkte bara snabbt skriva lite om den sista tiden jag hade i USA innan jag glömmer bort det. Det här är ju som min dagbok så a. Det var så himla mycket som hände så jag hade inte tid att blogga. 
Jag åkte som sagt till Kentucky i en vecka o det var något av det coolaste jag gjort så jag hoppas att jag ska ha tid någon gång i sommar att göra ett helt inlägg om det för vi var med om översvämmningar (mana kompisar fick simma ut ut en bil) fattigdom o lite livslektioner. Målet med resan var att fixa hus åt de som bodde där, min grupp gjorde ett nytt tak till Blanche som hon hette för det läckte.




Sen åkte jag till Six Flags, gick på massa gradution parties, träffade mina utbytesskompisar för sista gången o tog massa kort med dem som jag också vill göra ett helt inlägg om, fick äntligen gå på en asiatsik restaurang där de lagar maten in front of you, gick på Zoo som var så jävla fruktansvärt, upptäckte Milwaukee, var med vår lilla AFS klubb för sista gången, seglade, had emin sista sunday dinner med släkten, var på Wisconsins största restaurang där de hade massa spelgrejer, åt glass på en amerikansk 50-tals bar, åt på Ted's som är en hamburgerrestis o så amerikansk som det kan bli, åt på Five Guys som gör sjukt goda hamburgare, såg på baseball på Miller Park för sista gången  o träffade massa "kända" männsikor som gjorde radio o såg mina favoriter Ryan Braun o Prince Fielder för sista gången.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar